2009. szeptember 1., kedd

Voilà

Íme, elkezdem írni a blogom még nem tudok semmi biztosat a látogatóimról, de annyit tudok, hogy írnom kell. Olyan ez mint vmi katarzis, tudom hogy írnom kell.A blog rólam fog szólni úgy nagy általánosságban.


A név, pamplemousse picnic, szeretem az alliterációkat... a név, mint vmi hely, egy másik világ ahol eltöltesz velem egy kis pikniket.Gondolom a picnic szó világos :) a pamplemousse-ról később. Annyit leszögezek hogy csak a mondat kezdetét írom nagy betűvel meg ha vmi nem egyértelmű. Ez egy szabály, nem azt jelenti hogy nem tudok helyesen írni. Máris témánál vagyok mert ma kezdődött az iskola...


Nos talán magammal kezdeném a nevem Áfonyamák ^^ és a szövegeim tele lesznek gyümölcsökkel, nem véletlenül. Nem, nem vagyok vega. 16 éves vagyok júliusban születtem 163 centi vagyok és 50 kiló, barna,hullámos hajam van és zöld szemem( A világon a legkevesebb embernek van tiszta zöld szeme.) Csakhogy eltudj képzelni. Mélyebben egy álmodozó, az esetek 99%-ában jókedvű lány, merthogy asszem ezt még nem mondtam^^.Nos vannak barátaim, Ánizs egy nagyon okos lány nagyon kicsi, vékony tökéletes lány, mellette ülök a suliban, osztálytársak vagyunk. Datte is barátnőm, mindenről van véleménye és ha más nem ő biztos megmondja a tutit, kemény csaj, hallgat rám és ő is osztálytársam.Talán ők a legjobbak.



Mélyebben ez a blog véleményeimről fog szólni mindenről, lesznek történetek, álmok, valóság ,idézetek. Szóval minden ami kell és ki akar törni belőlem, meg egy jóféle gyakorlás mert író szeretnék lenni. :)

Pamplemousse=grapefruit. :D Au revoir.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése