2009. szeptember 8., kedd

Friends

A barátok nagyon fontosak , szerencsére elég sokkal lettem megáldva tekintve hogy az új osztályom nagyon jó. Ánizsról tökéletes a kép, Dotte már kevésbé hallgat rám meg ott vannak a többiek. A mostani baráti köröm az osztályom, ami kb.94 % lányból áll. Nemrég arról beszéltünk Ánizzsal, hogy az emberek emberenként függően viszonyulnak egymáshoz.Nem fejtem ki inkább gondolkozzatok el rajta. :D A barátság fontos dolog, a Sex és New York, rúzs és NY-ok a legjobb példák rá,hogy sokáig meg kell tartanunk a barátainkat és kellő időt kell szentelni rájuk. Kijelölni egy napot pl amikor összeülnek a dolgozó nők egy kávézóban,... és kidumálják a hetüket, vagy ha gyakrabban ülnek össze akkor az aktuálist. Persze a suliban ez nem téma mert nap mint nap találkozunk.

Pénteken és szombaton osztálykirándulunk és teljesen kiakadtam, inkább akar az osztály zöme szekéren ülve nézni a Hortobágyot, mit Aquaparkozni.Tejóég, persze szép a Hortobágy meg minden de könyörgöm csúszdák, víz,szórakozás!!! Vagy nagyon szégyenlősek vagy ennyire kipusztult belőlük a gyerek ? Vagy nemtom, teljesen kiakadtam.Az a legjobb hogy mindkettő beleférne... de ofő vmiért csak az egyiket akarja.

Már nem is tudok mit írni mert felidegesítettem magam ezzel így inkább abbahagyom.

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése