2009. szeptember 6., vasárnap

Esőtánc

Ma esőben bicikliztem, szeretem az esőt, olyan érzés mintha lemosná az aznapi gondolataimat, "megtisztít".Úgy érzem magam mint valami regény hősnője, akinek meg kell küzdeni az esővel hogy elérje célját.Jó érzés. Biciklizni pedig nagyon szeretek, sokáig táncoltam és elég izmos a vádlim, de már nem táncolok és így tartom edzésben. Meg persze szeretek is.Rájöttem hogy jobb mint a jóga (?), meditáció(?) szval amikor ki kell tisztítani a fejed... amikor bicajozok nem gondolkodom(csak ritkán) inkább figyelem az utat, a tájat, a házakat, az embereket. Csak nézem ezeket és nem gondolok a sulira pl. és ez jó!

Szombaton láttam a Titkos ablakot, johnny depp főszereplésével, a film olyan hűha. Mindenki izgul hogy nem haljon meg "Morty"(johnny depp L) erre fel/kiderül az a bizonyos másik énje.Elég durva, persze csak film, de akkor is.Erről eszembe jut a fantázia/ képzelőerő. Pénteken volt az első dráma óránk és azt mondta a tanár hogy fejleszteni fogjuk a képzelőerőnket. Hát mondom magamba , meg Ánizsnak is nekem az nem kell,ugyanis határtalan esetleg képezni ^^.Szóval jó dolog , mikor unom magam a buszon v. villamoson fantáziálok, "elrepülök valami egészen más helyre, történeteket találok ki. Nos amiért eszembe jutott: a filmben ugye a másik én elég valószerűnek tűnt Mortynak. Szerencsére nekem nem ilyen valószerűek mert akkor begolyóznék XD, szóval nem kell rosszra gondolni.
Egy hétköznapibb téma: ellepték a házunkat a gyümölcs legyek (muslicák), nagyon durva már legalább egy hete nincs itthon semmi gyümölcs de még így is bejönnek. A konyhában a plafonon vannak anyukám állandóan öli őket mert idegesítik, már kiraktunk légyfogót ilyen papírcsíkot és teli van mint vmi mákos tekercs de ha közelebb mész elfog a hányinger...
Ezzel a témával búcsúzom , Bye!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése