2009. szeptember 7., hétfő

Az ősz jön

Ősz van, mert a reggelek hűvösek délután pedig kellemes az idő.Elég furcsa, hogy az ősz pontos, de télen a hó nem bír esni... Ha jól emlékszem tavaly meg azelőtt pont szilveszterkor esett, szörnyű hogy milyen rég nem volt fehér karácsony. Na jó ez durva most beszéljek a karácsonyról? :D Csak érintőleg... Az idegesít a legjobban hogy felsózzák az utakat, meg mindenfélét rászórnak nem hogy elsöpörnék vagy ellapátolnák , mert a hó elolvad de a só megmarad. Emlékszem régen én csináltam kislapáttal utat a hóban , de jó is volt, meg apukám csinált nekem hó kuckót. Ő csinálta a ház előtt meg a keményebb részeket én meg utakat csináltam és ahogy összejött a sok hó egy helyre abból kuckót csinált nekem :).Imádtam szánkózni a dombon, feljártunk a hegyre is, meg 1x síeltem (is).

Most adták ki az évkönyvet a suliban, és a végzősök alá az általuk kiváltaszott idézet van írva. Sajnos most nincs nálam így nem tudok pontosan idézni meg azt se hogy kitől van de vki ezt választotta:Úgy kétévesen "hagytam el" az öntudatlanságot, azóta is hiányzik. Én ezt úgy értelmezem hogy régen csak játszottunk, és játszottunk. Nem foglalkoztunk a világ gondjaival, dolgaival,nem tudtuk mi a kémia (jaj), a fizika(jajaj). Bár szerintem én nem 2 hanem későbbi éveimben hagytam el...

Egy jó oldal: itt ,csak azoknak akik jól állnak az angollal. Egy olyan honlap ahol ki kell találni hogy ki mondta az adott mondatot. Öhm, 5 pont a helyes megoldásért és -2 ha tévedsz. A lap tetején lesznek a mondatok (először nem találtam meg). Nos jó szórakozást, mert elleszel vele :)
Ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése