2009. szeptember 2., szerda

A világban rend uralkodik..

A világban rend uralkodik,amit különféle párok adhatnak meg, jin és jang, tűz és víz, hideg és meleg,pozitív és negatív, jó és rossz. Nos én jelenleg a negatív oldalon állok, vagyis a rossz oldalon. A mai napom szörnyű volt, minden mintha ellened játszana, semmise sikerül , nos velem ez történik. Például: veletek volt olyan hogy tudtatok vmit de nem mondtátok ki vagy kimondtátok de halkan és a másik ember aki meghallotta és hangosabb nálad elmondta a jó választ,vagy a tök jó beszólást... Ugye mennyire mérgesek vagytok? ÁÁÁ én is.Vagy év eleje van és ugye a jó padok ahol a tanár nem lát túlságosan, ablak mellett van, stb. De valaki beül pedig tavaly szerencsésen megszerezted és megint tulajdonoddá akartad tenni :/ áh! Abban reménykedem,ami most jutott eszembe: aki nem szerencsés az életben (?) szerencsés a szerelemben. Jó erős célzás de vállalom :)

Egy jobb téma:az augusztusi IM-et olvasom és van benne egy nagyon jó teszt (?) Mennyire erős a hatodik érzéked? címmel.A 14 kérdésből 10 igaz, megdöbbentően igazak rám:Gyakran álmodsz olyasmiről, ami később valóra válik...igen!!Nagyon-nagyon furcsa érzés.De én szeretem. Elsőre határozott benyomásod van az emberekről: tudod, később kit fogsz kedvelni, és kit nem.Ez is tuti,pl amikor utazok villamoson vagy buszon, nézegetem az embereket, tudom milyenek. Sokszor van déja-vu-d, igen és azért mert álmodtam valóra váló dolgokról de reggelre elfelejtettem az álmaim nagy részét. Mindig szerettek az állatok és te is őket, igen imádom őket L meg fordítva is állatorvos akartam lenni régen,ezért. Meg az is érdekes hogy a kisgyerekek is szeretnek,lehet hogy mert még én is az vagyok egy részben, de számomra meglepő. Ma is a villamoson egy kislány ült az anyukája ölében én meg álltam felettük és a kislány nézett és is ránéztem,erre elkapta a fejét és ezt így 3x 4x megcsináltuk és utána vigyorogtunk. Pedig annyira nem szeretem a gyerekeket, inkább játszok velük minthogy ügyürü bügyürü cukimuki-kat dadogjak nekik.

Ez csak pár példa, a hatodik érzékes téma nem rossz dolog.:) Lehet hogy holnap is folytatom, minden jót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése