2012. augusztus 21., kedd

Sewing, sewing, sewiiing!

  Nem írtam, de karácsonyra kaptam egy varrógépet. Először csak próbálgattam, ha volt rá időm. Elsőnek egy "mobiltokot" (bár inkább mobilzsáknak mondanám) varrtam. Egész jó lett. Gondoltam nyáron több időm lesz, és most augusztusban már tényleg fejlődök.
Eddig varrtam: - 2 függönyt a konyhába (igaz terítőkből, de cukin néznek ki!!)
                    - 1 párnahuzatot
                    - paplanhuzatot újravarrtam, mert el volt szakadva
Tehát még nem ruhákat, de szépen lassan arra is sor fog kerülni. Barátnőm már mondta, hogy szűkítsem be a farmerjét, egy másik, hogy fekete csőtoppot varrjak neki. Mondom oké, csak lassan.
De már ezek után tényleg várom, hogy mit tudok kihozni magamból. Persze régóta meg akartam tanulni, ösztönzésül pedig megkaptam a varrógépet, amiért hálás is vagyok. Rájöttem, hogy ha önmagamtól tanulok meg varrni, az sokkal érdekesebb!
Taylor Momsen a Gossip Girl-ből sokszor eszembe jut
varrógépes nyaklánc♥
pictures from: tumblr.com, thisnext.com
Bye!!
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése