2012. október 18., csütörtök

Fashion at gym

    Szerintem már volt róla szó, hogy szertornázok. Vagyis inkább szertornáztam, mert tavaly félévtől már nem volt óra. Hiányzik, bár most hogy állandó rajzolásban vagyok (+ érettségi), nem tudnám 100%-osan csinálni. Múlthéten voltunk a H&M-ben és elvettem az őszi újságot, belelapozva láttam, hogy most a fehérneműket tornára hajazó fotósorozattal fényképezték le.
Modell: Saskia De Brauw
Photographer: Lachlan Bailey
Örültem neki, de valahogy nekem a modell nem tetszik, jobban tetszik a májusi Elle Training Day nevű fotósorozata. Valószínűleg, mivel a modell szerintem szebb.
az a cipő!
a sapka nem tom minek kellett...
remember at Berki Krisztián! ☺ 
Modell: Mariya Sheytanova
Photographer: Zlatimir Arakliev
Sajnos a Glamour napokból kimaradtam, mert az újságot valaki bedobta a levelesünkbe, de a kuponok nem voltak vele... Mégegyszer nem akartam megvenni az újságot :(
Ti találtatok jó dolgokat?
Love!
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése