2012. szeptember 29., szombat

Luck, Marionnaud, Burlesque

      Kaptam egy e-mailt a Marionnaud-tól, mivel törzsvásárló vagyok, hogy 28-30-ig minden vásárláshoz jár egy sál. Meg több születésnapi ajándék is van nagyobb vásárlás esetén. Gondoltam elnézek. Mivel még volt 1500 Ft-os vásárlási utalványom azt is magammal vittem. De jól tettem,hogy elmentem! Villamosról leszállva egy promóciós oriflame-s parfümmintát nyomtak a kezembe.  A Marionnaud-ban megszagoltam Lady Gaga új parfümjét (The Fame): nem rossz. Megnézegettem mindent és mikor a Marionnaud-os termékek között megnéztem a tusfürdőket eszembe jutott, hogy amit Párizsban vettünk karamellás tusfürdő( link) már fogyóban van, szóval megszagoltam a karamellásat, sajnos nem volt túl jó, de a csokoládés annál inkább! Azzal a kezemben nézegettem még egy kicsit, amikor odajött hozzám az eladó, hogy ha meg akarom venni, akkor még jár hozzá egy citromos testápoló vagy testradír is! Szóval a tusfürdő 1780 Ft + testápoló 1510 Ft + a sál - 1500-as utalvány= 280 Ft!
    A héten, csütörtökön pedig találtam a földön 500 Ft-ot! Majdnem a felén vettem az előző dolgokat!
 és még az illata is jó! 
csokis-mandulás
citrom-ginseng
sál ♥
280 Ft ☺
Este pedig megnéztem a Burlesque című filmet, barátnőmtől kaptam kölcsön. Ajánlom mindenkinek, aki szereti Moulin Rouge-t (a filmet), vagy a Dreamgirls-t. Dreamgirls, mivel a történet egy lányról szól, aki híres lesz a Burlesque színpadán. Moulin Rouge, mivel a lányok éppolyan szexin táncolnak, de nem vetkőznek, sőt az egyik (Christina Aquilera) még énekel is. Meg persze Cher is. Már a szexi pultosfiú miatt megéri megnézni, szóval hajrá! ☺
   Pont dél, szóval jó étvágyat Nektek!
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése