2012. április 14., szombat

Fitnes and eat

       Nemrég volt a Nivea-nap és ott voltam! Nagyon király volt: zumba, torna, kick box, ezeket próbáltam ki.  Mivel feliratkoztam a nivea honlapján ajándékcsomagot is kaptam: 60%-ban férfi terméket tartalmazott... De apa örült ^^ volt benne még: decemberi maxima, kézkrém, csuklószorító és szemránckrém. A család tehát megosztozott. Nagyon sok dolgot lehet tanulni, mert vannak kis információs bódék az egészséggel kapcsolatban és kedvet kaptam például a kick boxhoz!
picture from: click
Csináltunk egy kis sütit: mézes a tészta (így készen lehet venni, pl. a Reálba) és benne csokoládé puding, a tetejére pedig ráolvasztottam egy "mikulást", vagyis egy mikulásra kapott csokimikulást, ami csak csokimassza volt.
Ééés most vannak a Glamour-napok, nemsokára fényképezek!!
Csók-puszi
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése