2012. április 10., kedd

Easter

  Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok minden kedves Olvasómnak!!
Happy Easter to my all dear Reader!!
Joyeux Paques pour tous mes Lecteurs!!
   
 Kicsit megkésve ugyan, de remélem ezt az egy napot elnézitek nekem...
De nagyban készülök a kis fizika érettségimre, ha egy kalap alá veszem magam: divatrajongó fizikus x)
  Két történetet szeretnék leírni, az egyik a múltamról szól. Régen néptáncoltam, és emlékszem húsvétkor át kellett öltöznünk próbaruhába, mert jöttek a fiúk szódásszifonnal és kergettek minket míg mindenki csupa víz nem lett. Bejöttek a lányöltözőbe, valakire a zuhanyzóból is engedtek vizet. Találékonyak voltak a fiúkák... De azért jó volt!! Nem gondoltam volna, és itt jön a másik sztori, hogy ma hazafelé az egyik ismerősöm meséli, hogy biciklivel (aztán kocsival) körbejárták a várost és "meglátogatták" a lány osztálytársaikat néhány vödör vizzel és pár szódásszifonnal!
Olvastam, hogy mennyi  magyar hagyomány kiveszik blabla, hát jelentem ez nem igaz!
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése