2011. augusztus 4., csütörtök

Second-hand shopping

  Teljes árucsere volt egy turiban és beszerző körútra mentem. ^^ Gazdagodott a szekrényem 7 felsővel! A legjobb a boltban (évközben), hogy a sulimmal szembe van, így ha van időnk csak beugrunk oda. Szeretem a turkálókat, mert egyedi cuccokra találhatok potom áron. Vannak akik szerint tök jó, ha szembejön velem a ruhám az utcán, de én utálom.
Sőt van két angol nyelvű könyvem is másodkéz boltokból, amiket kilóra vettem, az egyik Harry Potter első része, a másik egy álomfejtős könyv.
Igazából sztem csak cipőt rizikós venni, a kimoshatókat viszont ajánlom.
Tehát íme a szerzeményeim:

jane norman

denim&co


river island


topshop
érdekes megoldás!


dorothy perkins
tetszik a szabása :)


denim&co


H&M
Szeretitek a turikat?
ELPHE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése