2011. augusztus 23., kedd

Budapest

     Múlthét csütörtökön Pesten voltam, mondanom se kell, vásárolni. Meg persze kulturális célból is, egy kicsit.
 Megnéztük a kínai agyaghadsereg kiállítást: 2 órát szántuk rá, amiből egy telt el és már mindent elolvastunk, megnéztünk...
Következő állomás a Király utcai Látomás bolt volt. A Glamourban láttam onnan ruhákat, kiegészítőket kíváncsi lettem. Egy nagyon pici, cuki boltot ismertünk meg. Vettünk egy gyűrűt, és a köv. eset zajlott le:
(Bírom, hogy néha furcsán reagálok különböző szituációkban:)
Eladócsaj: - Becsomagolhatom?
Én:- Becsomagold.... lécci.
Segáz. Ezután a Váci utcára sétáltunk, oldalra nézek NANUSHKA 50%, 70%. Te jó ég! Menjünk be! Voltak bent egy páran és végre van egy nanushkás cuccom!! ^^
A főbb dolgokon kívül még vásároltunk pár dolgot, íme:
 Cipő: Zara Kids :)
New Yorker (fél éve áhítozom egy ilyen táska után ^^)


nanushkás felső ♥♥

a becsomagolt
gyűrű
közelről
és amit nem fényképeztem le:
egy H&M-es kabát, amit utalványon vettem :)
Szép estét,
ELPHE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése