2012. november 24., szombat

Shopping zealously

       Most egy kicsit zsúfolt heteim vannak főképpen tanulás miatt. OKTV-n francia nyelvből tovább jutottam az első szelektáláson!☺Meg próbálunk szalagavatóra, rajzolok, matekozok...
De azért jutott idő egy kis vásárlásra is, turikban voltunk és a H&M-ben: vettünk 2 kabátot: pont mikor az üzletben voltunk mondták be, hogy kabátok 50-70%-os akcióval leértékeltek! Hozzá kesztyű, kámzsa! Vagyis 1 kabát áráért 4 dolgot vettünk. A turikban pedig egy sapkát is találtam, ami passzol a kesztyűhöz, és a kámzsához!
 
H&M(turi)

Denim and Co
River Island
Influence
military, I still love U!!

Country Rose
neten keresgéltem, de nem találtam ezt a márkát :S

Yd
handmade szerintem ☺
 
H&M:
téli szett
kámzsa

kis cuki a masni♥
Au revoir,
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése