2011. november 3., csütörtök

Experience

  Eszméletlen volt az elmúlt 2 hét! Egy EU-s pályázaton voltam Romániában, Baile Olanesti-ben. Rengeteg új embert ismertem meg, a projekten részt vettek: csehek, olaszok, spanyolok, törökök, románok és magyarok. A program neve Let's build together, angol volt a közös nyelv és nagyon sok mindennel foglalkoztunk: ideális állam megteremtése, mit jelent eu-s tagnak lenni, mi a demokrácia,... Belekóstoltam a való életbe, sokkal tágabb látótérrel jöttem haza. Rengeteg barátot szereztem és sok mindent megtudtam más országokról, néhány érdekes kifejezést is idegen nyelven. Érdekes hogy a magyar nyelv semmihez se hasonlít. Az olasz és a spanyol szinte anyanyelvükön beszéltek és értették egymást, a csehek közt volt egy szlovák fiú, aki szlovákul beszélt a csehekkel. A törökök Magyarországon töltöttek anno ugye pár száz évet, az alma náluk elma a korbács is hasonló kiejtésű. De a magyar nyelv volt mindenki számára a legnehezebb. Vicces volt, ahogy sorba kiderült az estéken, hogy mindenkinek a magyar lányok tetszenek a csoportból, illetve a lányoknak pedig a 2 magyar fiú, akivel voltunk. Jól esett mindegyikünknek. A magyar pálinka hírnevét is sikerült öregbítenünk :), a majdnem félig teli üveg az egyik törökhöz került és meg is itta az egészet!!!...  Hihetetlen hogy Romániába mennyi kutya van az utcákon, ott etetik őket meg minden. Furcsa visszagondolni az elejére, amikor kiderült hogy mi magyarok leszünk a legfiatalabbak (17-22), mert a többiek (a románok kivételével, akik meg 15-16 évesek voltak!) mind 20 felett, inkább 30 felé közelítve voltak. De ahhoz képest nagyon jó volt!! Életem egyik meghatározó élménye!
A Glamour-napi cuccokat nem tudom feltenni, mert Anyu elrakta karácsonyi ajándéknak. De ma voltam turiba és azok mára gépemen vannak és majd feltöltöm 2 részletbe a szünet folyamán.
Annyira jól jött ki ez a szünet, mert így be tudom pótolni azt a rengeteg lemaradást.
Azért egy kis inspirációnak a lookbook-ról összegyűjtöttem vmit (Hebdomadal Lookbook) :
vastag mintás pulcsi♥

kámzsa még mindig!

kockás ballonkabát-kötelező!
Sbohem!Elphe 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése