2011. szeptember 25., vasárnap

Old school

   Annyi dolog történt velem, pl. osztálykirándulás, ráadásul 3 napos!! Utána csak pihentem egy negyed napot és már suli volt, el is késtem... Szentendrén voltunk, a Skanzenben: játszottunk régi falusi játékokkal. Hogy el tud szórakozni 15 18 éves lány gólyalábakon, zoknilabdákkal dobálózva! Sőt, még arra is rájöttem, hogy egy régi fajátékommal mit kell csinálni! Meg a Rám-szakadéknál is másztunk: előttünk egy angol család volt, akik kibeszéltek minket! Hogy a magyarok nem mernek megszólalni angolul, mert félnek, h rossz a kiejtésük. Mintha csak azért, mert ott van néhány angol már nekünk angolul kellene diskurálni... :) De azért jó volt.
Hazafelé valaki vett egy Joy-t, amibe volt Deichmann katalógus és egy csöppet megihletett. Tegnap vásároltunk a Takkoban (!), mert Anyunak volt 40%-os matricája. Íme a kincsek és a Deichmann katalógusból 2 kép:



eredetileg a Glamour-napokon akartam blézert venni, de ráleltem erre


egy kis összeállítás :)


közelkép a kitűzőkről


és egy farmer, az öltözőben jöttem rá,h húzott az alja!!
Nos, c'est tout! Bonne soirée!
Elphe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése