2010. november 23., kedd

Made in Italy

Az embert - persze bizonyos mértékig - meghatározza a hely, ahol született és nevelkedett. A gondolkodása, érzései valahogy kapcsolatban vannak a tájjal, a hőmérséklettel, a széllel./Murakami Haruki/
A kép nekem Olaszországot juttatja eszembe, imádom.
Imádom ahogy ott van a művészet, a divat, a jókedv. Nekem is jókedvem van, jön a karácsony és a tél, a hó és egyáltalán nem vagyok rossz kedvű, sőt még jó dolgok is történnek velem( 3 éve tornázok keményen és végre megyünk versenyre!! dec.13.): nem aggódom túl a dolgokat csak elképzelem hogy jó lesz és ettől máris tök jól érzem magam. A nap végére pedig teljes nyugi van, igaz ma 2 dolgot elszalasztottam de rájöttem, hogy ha valamit nagyon tudatosan akarsz az erőltetett lesz és a végeredmény már lehet hogy lehangoló. Gondoljatok bele, direkt ráöntessz egy pohár vizet az ebédlőben a "kiszemeltedre" már rögtön nem "annyira " sajnálod, mert ott lesz a szemedben hogy : na végre, végre becserkésztelek.
Arrivederci.
ZEFír

1 megjegyzés: