2010. augusztus 22., vasárnap

Retour

A repülés fantasztikus!

Szerencsére ablaknál ültem így sok-sok képpel lettem gazdagabb:
én fotóztam
Láttam végre az Eiffel-tornyot kivilágítva:
meg ezt is én ^^
Mert mikor először voltam Párizsban az osztállyal (francia tagozatos vagyok) mondták jujj jó lesz megnézzük kivilágítva az öreg hölgyet. Júniusban voltunk, rövidek az éjszakák és HOSSZÚAK a nappalok, hát odaértünk, vártunk, nem sötétedett, időnk nem volt több, távoztunk és nem láttuk este a tornyot.
C'est la vie.
Azt mondják a franciák arrogánsak, fenn hordják az orrúkat, elit,...
Nos, én csere programmal ismertem meg Émilie-t és most hívott vissza, a családja barátságos, nagylelkű, vicces(!!)- főleg, mert állandóan ugrattak. A francia konyha mmmennyei, legfinomabbak a desszertek szerintem. Egyedül a Loire mentére jellemző quenelles de brochet volt számomra nagyon furcsa. Egyébként ez egy halas (csuka) étel aminek puha, omlós? állaga van, én rákos szósszal ettem. Nem Párizs-ban laknak, hanem a Loire mentén egy kisvárosban.
Továbbá elvittek a Galeries Lafayette-be, fantasztikus, mintha egy hatalmas ékszeresdoboz lenne: http://www.galerieslafayette.com/  
google-s
Az első emelet a luxusmárkáké, nem sűrűn járok ilyen helyekre, de ott megtapogattam Gucci szőrmét, megnéztem(közelről, alaposan) pár Louis Vuitton-féle cipőt, Prada, Miu miu, D&G, Chanel ruhát érintettem...
Varázslatos volt. 
Á bientot mes visitors et á demain.
Zephire

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése