2010. július 20., kedd

Books of my life

    Nyáron van időm csak kiülni a verandára és olvasni a szabad levegőn vagy a szobámban a fotelre kuporodva majdnem éjfélig.Ez a 2 lehetőség van, egyszerűen így szeretek olvasni. Amik tetszettek? Bár még nincs vége a nyárnak már olvastam egy párat, íme:
1. Egyszerűen mély nyomot hagyott bennem és nagyon tetszett és ez pedig Antoni Libera, lengyel író-tól A Madame című könyv. Nem, nem spanyol!A könyv egy 18 éves fiúról és a francia tanárnője különös kapcsolatáról szól. A fiúnak, aki már majdnem férfi ez a"vonzalom" segít a felnőtté válásban. Egyedül a végével nem vagyok megbarátkozva, de ez csak a személyes érzésem.
A képet a libri-ről töltöttem le mert csak ott találtam meg a magyar borítót.

2. PC. Cast és Kristin Cast: Éjszaka háza kötetei
Most a 3. részt olvastam és ez volt eddig a legjobb. Van az a rossz tulajdonságom, hogy mindig megpróbálom kitalálni, hogy mi fog történni, na ennél a kötetnél teljes pofára esésben volt részem.
A könyv Zoey-ról szól, aki vámpíriskolába jár és élné a vámpírok mindennapi életét, ha nem kéne megküzdenie annyi feladattal és nem kéne már megint "legyőznie a gonoszt". Alig várom a folytatást.


3. Érdekes, hogy nem igazán élem bele magam a főszereplő helyzetébe, inkább csak olvasom Carole Matthews a Csokoládéimádók Klubja c . könyvét. 4 barátnőről szól, természetesen,akik a csokoládéimádók klubját alkotják. Még nem fejeztem be de már így is biztos, hogy el fogom olvasni a következő részt.

a borítója igazán megnyerő és én imádom a borítókat!!
4. Eclipse- igen, igen és főleg azért, mert jó vastag és én nagyon szeretem a vastag könyveket, amik eseményekkel vannak teli. Bár Bellát kifejezetten nem csípem, mégpedig a "szenvedései" miatt, főleg az előző kötetben. Na ezért szeretem ezt a részt jobban! A filmet pedig nem baltázták el nagyon ami külön plusz pont.
                             
+1 John Ajvide Lindqvist hihetetlenül realista és felkavaró könyve a Hívj be! Ez is vámpíros, de szerintem mind3 másképpen közelíti meg a dolgot. Na ez a könyv pedig aztán tényleg máshogy. 18 éves korhatáros, amivel már nagyrészt utaltam néhány tartalmi dologra. A 12 éves Oskar, tipikusan a kövér, állandóan csúfolt gyerekek közé tartozik, ám melléjük költözik egy kislány az apjával és minden változásnak indul.
                             
pár rész elég undorító, de szerintem ki lehet bírni

Zefír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése