2010. április 24., szombat

Elefánt

Megvettem tegnap egy DVDt, nem volt kirakva az ára gondoltam nem lehet több annál, amibe a többi került. Tévedtem durván a duplájuk volt, miért nem kérdeztem meg mennyibe kerül? A biztonsági őr miatt, megkérdezhettem volna Tőle hogy mennyibe kerül de végig úgy nézett rám mintha én lennék Bonnie. Már csak abban reménykedtem hogy jó lesz a film. Nem volt az. Tündérmesét szerettem volna látni helyette egy thrillerszerűséget kaptam. Egyszerűen megbántam hogy megvettem, és nem is volt olcsó. Levontam a tanultságot, ha valaminek nincs kirakva az ára sokkal többe kerül, mint amire számítasz vedd figyelmeztető jelnek hogy nem éri meg még elgondolkozni se rajta hogy vajon meg vedd-e. Én félreértelmeztem a "jelet", mivel ez volt az utolsó belőle és már hallottam is róla, na gondoltam megvan a szombat délutáni programom.
Mások azt hiszik a "rossz"nak világméretűnek kell lennie,pedig ennyi is tönkretehet legalább egy fél napot. De hát az ember a saját kárán tanul és egy életre megjegyzi, remélem én se követem el 2x ugyanazt a hibát .
Tudom hogy bolhából csinálhatok elefántot, de rájöttem hogy hozzátartozik a személyiségemhez, főleg a töprengés, hogy ezt most jó a vagy rossz. Nos, ilyen az élet és hozzátartozik hogy jönnek az akadályok és nem mindig napos az út amin jársz.
utalás: egy olyan helyen vettem ahol mindent megtalálsz kis helyen(Rossz...)
múltba tekintés: Ivett is vett itt korrektort és drágább volt annál ami ki volt írva.
Zefír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése